HTML

Day 68-69-70

2009.09.26. 15:26 Kala91

Fú de el vagyok havazva...Lássuk mi történt eddig

Szerda: Tesin 3.2km futás, bebaszott a térdemnek. Kondiban: mell+tricepsz gyakorlatok, segítő hiányában inkább biztosra mentem, és 40 kilóval nyomtam fekve, de nem akárhogy, a legszélesebb fogással csináltam, és jót tett. Géppel dolgoztam még, ilyen összepréselős téma, nem az igazi... Tricepszet meg franciarúddal fekve csináltam, tetszetős volt :) Este pedig rásegítettem egykezes súlyzóval, kis tárogatás meg fekve tricepsz, másnapra lett izomláz hálistennek.

Csütörtök: nem bírtam ki este, felültem a szobakerékpárra és tekertem egy intenzív fél órát, az orromról is csöpögött az izzadtság :D Hiányzik a menetszél ugye :P 9.92km, 230 kalória.

Péntek: Reggel kondi ugye, váll+bicepsz+felsőmell lett volna :D De hiábavaló volt a próbálkozás, csak egy kis csuklyaizomláz lett :D Ma bepótolom itthon egykezesekkel ^^

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalcsiii.blog.hu/api/trackback/id/tr701408738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása