HTML

Day 63

2009.09.14. 22:42 Kala91

Cardiozni nagyon nincs időm :S És érzem a hiányát eléggé. Ráadásul meg is fáztam, tiszta taknyos vagyok, nem lesz ez így jó. A kondi kicsit helyrerázott azért, sajnos erő hiányában kisebb súlyokkal operáltam, de úgy érzem ez is ért egy keveset. Most este is akartam, de megfájdult a hasam és inkább nem erőltetem, majd ha elillan a nátha.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalcsiii.blog.hu/api/trackback/id/tr861382477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása