HTML

Sculpture for Beginners

Fizikai mozgás nyilvántartása, progress-figyelés...

Friss topikok

Linkblog

Fuck it :D

2010.05.19. 20:04 Kala91

Elég a diétából, nem látom további értelmét :) Megrendeltem a ballagási pénzből a tömegeléshez szükséges dolgokat, már meg is jöttek, ma pedig az új étrend szerint tápoltam. Az új csomag tartalma egy zsákos Jumbo Professional, zsákos BioTech Nitro Pure Whey, kis PowerTrack fehérje, BioTech Creatine Monohydrate, és egy kis kedvfokzó, HotBlood :D Pluszba jött még 2 shaker és két kiló dextróz, hogy teljes legyen az összkép. A Nitro fehérjét megkóstoltam, pazar íze van, jó vétel volt, a Jumbo laktat, mint az állat, a HotBloodból pedig fél adagot küldtem le edzés előtt, úgy megcsapta a szívem, hogy levegőt alig kaptam :D Premium quality :) Napi 3000 kalória, 180g fehérje, 430g szénhidrát, ez az elképzelés. Péntektől pedig remélem megyek a terembe, már várom nagyon.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalcsiii.blog.hu/api/trackback/id/tr272016311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása