HTML

Sculpture for Beginners

Fizikai mozgás nyilvántartása, progress-figyelés...

Friss topikok

Linkblog

Day 70-71

2009.09.29. 17:52 Kala91

Péntek reggel jó volt a kondi :) Egész jó gyakorlatokat néztem ki, csak még nem éreztem az adott területen, ezért szombaton kiegészítőgyakorlatokat csináltam vállra, ki is döglöttem.

Vasárnap este mozgáshiányom volt, ezért tekertem egy izomdurvát (40 perc, 14 km, legnehezebb fokozat)

Hétfőn elég szarul van a kondizás, mégis odabaszós hátizomlázam lett :D Nyak mögé húzás, nyak mögül emelés, kétkezessel bicepsz, itthon húzódzkodás és kalapácsbicepsz. Este nem bírtam magammal, és tekertem (30 perc, 10.11 km).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalcsiii.blog.hu/api/trackback/id/tr541416159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása