HTML

Shopping vol. 2

2010.01.13. 20:39 Kala91

Edzés után mentem is a Fitness Pontba, ahogy meg lett beszélve. A tulaj épp akkor pakolt ki a Transporter-ből, amikor odaértünk, épphogy befértem a fal meg a kocsi között :D Kis várakozás után betértünk a szent helyre, és sorra mondtam igényeimet. Csodálom, hogy nem mentem az agyára, mert mindig hozta a raktárból amit kértem, utána kérdezte, hogy másvalamit még, és megint mehetett a raktárba :P Na, lett 2350g-s 100% Whey Prot. Prof. kókuszos csoki ízesítésben, ProMix csokis ízben, Sciteces póló, és egy új shaker. Termékeny nap, az már biztos.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalcsiii.blog.hu/api/trackback/id/tr351670392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása