HTML

Lassan vége

2010.02.27. 13:27 Kala91

Fogytán a kreatinkészletem, úgyhogy lassan vége a "tömegnövelő" időszakomnak. Annak ellenére, hogy magamhoz képest sokat ettem, sokat ittam, a tömegem 70 kiló. Zsír nem sok jött fel, de hason azért van felesleg, izom azért látható, hogy fejlődött. Csütörtökön már megvolt az év első futása, itt volt a tavasz előszele, be kellett járatni a cipellőt. Elfutottam a Corához, onnan meg vissza. Ez 3,9+3,9km-t jelent. 20+20 perc alatt tettem meg a távot, a Coránál megálltam vagy negyed órára beszélgetni, visszafelé is csak egyszer volt stop, mert zsibbadt a bal lábfejem. A térdem egyáltalán nem fájdult meg, köszönhető szerintem a téli ugrálókötelezésnek, amitől erősödött a négyfejű combizom+vádli. A lényeg pedig az, hogy amint elfogy a kreatinom, nekiállok szálkásítani. Össze kell dobnom egy cuki étrendet, veszek egy 6 kilós fehérjét, és mehet a zsírégetés. Kell a strandfazon nyárra :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalcsiii.blog.hu/api/trackback/id/tr461794672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása