HTML

Még egy hónap elrepült

2009.12.28. 21:31 Kala91

Nézzük, mi a pálya. A november és december hónap szenvedés volt, mivel elkezdtem csinálni a jogosítványt, heti három KRESZ-re jártam, délután 4-től este 8-ig, plusz heti két táncom is volt szalagavató miatt. És akkor még a barátnőt se említettem, akit nem lehetett hanyagolni. Ez úgy nézett ki, hogy reggel hétkor elindultam itthonról, és estre nyolcra értem haza. Két adag shake, 2x5dl kreatin, hidegélelem, stift, fogkefe fogkrém, spray. Szép időszak volt... Emiatt a kondizásra kevesebb erőm volt, meg volt egy gyönyörű influenzával teli hetem, ami inkább 3 hét volt, két hétig súlyhoz se nyúltam. December óta itthon edzettem, mivel már van időm, se kresz, se tánc, se barátnő. Új barátom a hátitáska, benne 4 db. Révai lexikon, meg a Robi féle Lóbaszó, így a táska 16 kiló körül van. Ezzel szoktam fekvőtámaszozni. Úgy érzem haladok valamerre, húzódzkodás is jól megy, bicepszre is többet rakok... Kell majd vennem 4db 5 kilós tárcsát, mert ezek már kevésnek bizonyulnak, pedig megfogadtam, hogy januártól hardcore edzéseket tartok a sulikondiban, ahol azért vannak szabadsúlyok meg minden egyéb. Lesz új szobabiciklim, ezt már szétgyepáltam, benne van ~2150km. Azon is javult a teljesítményem, 40 perc alatt legnagyobb terhelésen 14.67km a rekordom.

Tápkiegekről: vitamin még mindig naponta megy, kreatin napi 5g, de már csak azért, mert van, egyébként hatást nem érzek, gondolom bennem van a hiba. Még úgy kb. 800g 100% Whey Prof.-om van, napi két adagot iszok, jól kiegészíti a szerintem ratyi étkezéseimet. Következő bevásárláskor ismét 100% Whey-t veszek, de előtte vagy 5 féle tasakot veszek, és kiválasztom a legfinomabbat, nem lesz lutri. Tervezem még a Manna kipróbálását is, mert jól hangzik, teljes értékű kaja párszáz forintért simán. Éééés dobpergés, következő kiszemeltem az Attack! Edzés előtt szedném, durrantás fokozó, edzés után meg tolnám a maradék Crea-Bombot. Remélhetőleg január 8 körül megvalósul mindez, és hátha sikerül elérnem még pár dolgot júniusig.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalcsiii.blog.hu/api/trackback/id/tr531629284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása