HTML

Egy hónap után

2009.11.24. 22:20 Kala91

Na lássuk mi a helyzet, mi említésre való. Még mindig rendszeresen járok, itthon pedig megy a cardio. Súlyzós edzésből hármat, kardiósból minimum hármat szoktam egy héten. A mérleg szerint gyarapodtam, de ez lehet csak megkötött víz, mivel megint volt bevásárlás, hiszen az előző adag cucc elfogyott. Most egy 2,35 kilós 100% Whey Protein Professional van a hűtő tetején, mellette egy 660g-s Crea-Bomb, meg a Multi-X. A protein íze szőlőcukorral nagyon jó, magában egy idő után elég érdekes, de ezt a dobozt mindenképp lenyomom :D Az edzéseket próbálom változatosan csinálni, nem mindig ugyanazt a gyakorlatot. Bicepszre már két és fél kilóval többet rakok, mint egy hónapja. Mellre csak szintentartó edzés van kb. így még mindig 60 kilóval szenvedünk Mancival, bár múltkor felkerült 70 és sikerült 3x kinyomni. A hátedzés szerintem lassan átértékelődik, és inkább a húzódzkodásra teszem a hangsúlyt a csigás gép helyett, mert úgy érzem az jobban hat. Plusz kéne már felhúzni is, azt hallottam jól durrant :D Mivel egy hete szedem a kreatint, így még csak most értem a feltöltés végére, nagy effektek még nincsenek, bár én mintha egy kis "elváltozást" észrevettem volna :D Lehet csak torzul a tükör...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalcsiii.blog.hu/api/trackback/id/tr51550284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása