HTML

Sculpture for Beginners

Fizikai mozgás nyilvántartása, progress-figyelés...

Friss topikok

Linkblog

Day 58-60

2009.09.08. 16:36 Kala91

A pénteki kondi jó volt, nyomattuk fekve, aztán tricepsz, váll, vegyesen. Hétvégén bebicikliztem a városba, aztán vasárnap elmentem futni egyet, ráadásul az új módszerrel csináltam, térdkímélőbb, mint a trappolás, viszont úgy bedurrantja a vádlit, hogy az iszonyat. Futottam egy egész jó 3,6 km-t, egy nyújtással, durva fájdalmakkal. Hétfőn úgy mentem mint egy nyomorult, minden egyes lépésnél húzódott a vádlim, de ha ez nem lett volna elég, két kanáliskör volt tesin, darabja 1,6km. Megállás nélkül lefutottam az újdonsült technikával, hagynemondjam, hogy még rosszabb lett a helyzet :D Ma úgy vonultam, mint aki beszart...ennél már csak az lenne cukibb, ha holnap futnánk a coopert. Ja igen, a tegnapi kondi tűrhető volt, hát-bicepsz volt a cél, bicepsz be is kattant, a hátamba csak nagyon picit érzem. Ki kell még kísérletezni a jó durrantós mozdulatokat. Holnap fekvenyomás leginkább, meg ami jön.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalcsiii.blog.hu/api/trackback/id/tr231368991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása