HTML

Sculpture for Beginners

Fizikai mozgás nyilvántartása, progress-figyelés...

Friss topikok

Linkblog

Day 64

2009.09.17. 12:24 Kala91

Tegnap testnevelés óra keretében 1 km bemelegítő futás (nekem kicsit sprintes lett a vége, többiekre 1-2 kört vertünk ^^) aztán karhajlítás fekvőtámasz pozícióban, csuklókímélés gyanánt nem mentem el a végéig, utána felülés, az se hatott meg túlságosan... Aztán jött a turpisság, mert tesi után lyukas, azt lent akartam tölteni hasznosan, de ehelyett mentünk fogászatra, szóval nem jött össze. Sebaj, órák után tudtam még egy jó 40 percet dolgozni, meg itthon este egy órát, érzem is, jót tett. Már csak az a kurva cardio probléma van, meg kell csinálnom a szobabiciklit szerintem, mert pl. most is esik.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalcsiii.blog.hu/api/trackback/id/tr121388160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása