HTML

Sculpture for Beginners

Fizikai mozgás nyilvántartása, progress-figyelés...

Friss topikok

Linkblog

Day 61

2009.09.09. 17:41 Kala91

Lefutottuk a 2000m felmérést :D Na nembaj, megtettem amit megkövetelt a haza, 10.21 alatt futottam le, ebbe bennevan a cipőfűzőkötés, a teli húgyhólyag meg a vádliizomláz is :D Nem mellesleg egy darabot nem csaltam le. A térdem egész jól bírta most, szal happy voltam. Futás után be a kondiba, két tanórát végignyomattam lent, mell, tricepsz. Fekvenyomásban durva visszaesés tapasztalható, rá kell feküdni a témára alaposan... 60 kilóval szériáztam bazz. HATVAN. Kelleni fog valami porocska mert nem eszek eleget. Estére kéne egy kis hasprés, meg talán futás, jól esne, kiszellőznék. Majd frissítem a postot ha megtörtént valamelyik is.

Ha egyszer valamit leírok, akkor be is tartom: 3.1km futás, a végére megint meghalt a térdem, pedig combbal és tüdővel menne az 5 km is. Nembaj, ortopédia, here I come.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalcsiii.blog.hu/api/trackback/id/tr821371421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása