HTML

Day 65-66

2009.09.20. 15:49 Kala91

Pénteken reggel kondi helyett tanultam, szóval az ott kimaradt, helyette iskola után itthon nyomultam a két darab egykezessel, tricepsz és váll gyakorlatokat csináltam, izomláz egyikből se lett, de kifáradtam eléggé a végére. Szombaton meg felültem a kétkerekű paripára, és elmentem a Holira kajakversenyt nézni :) Épp időben érkeztem, mert az, aki miatt mentem, épp akkor rajtolt, jött, látott, győzött ^^ Utána hazakísértem, és nyomtam egy durva hazautat. És ez lett a vesztem...ahogy érzem légúti megbetegedés lett a náthából, úgyhogy sajnos ma nem tudtam kimenni :(

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalcsiii.blog.hu/api/trackback/id/tr871394738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása